onsdag 14. oktober 2009

Sang # 21 - Dum og Deilig

Kjenner at det er sånn kribleri, som sprer seg i fra magen
Sku' tro vi hadde spist igjen
Nå skal drømmene få slippe fri, for idag er selve dagen
Og Knutsen går med nervene i spenn

Nå er scenen klar og jeg tar mikrofonen
Tusen øyne lyser mot meg

Og jeg er dum og deilig, juba, juba
Øver foran speilet, dum og deilig, juba, juba
Danser som en snegle, dum og deilig
Nå går det bra, juba, juba

Scenen er en gammel gyngehest, gitaren er en skinke
Ikke rart at folk er vill'
Alt er stilig og det svinger mest, med syltetøy som sminke
Skjønner ikke at vi vår det til

Nå er scenen klar og jeg tar mikrofonen
Tusen øyne lyser mot meg

REFRENG

Ingen kan ha fødselsdag hver dag
Det er et år fra jul til jul
Dager finns i alle farger, også grå, men så
Den som venter han skal få

Det er min tur idag til å ta mikrofonen
Tusen øyne lyser mot meg

REFRENG

0 kommentarer:

 

blogger templates | Make Money Online